czwartek, 23 maja 2013

Tropikalne zapachy od Fa

  Ostatnio dostałam przemiłą niespodziankę od Fa. Na Facebook'u można było się zgłaszać do testów. Fa szukało 500 chętnych kobiet, które wypróbują ich produkty. Niezwłocznie się zgłosiłam i udało się :D 
W przesyłce znalazłam cudownie pomarańczową kosmetyczkę, dezodorant, mydło w płynie oraz żel pod prysznic.





Mydło oraz żel są z tej samej serii Fa Sensual & Oil Monoiblossom. Oba kosmetyki zawierają olejki: arganowy, marula oraz migdałowy. Są bardzo gęste, a przez to wydajne i doskonale się pienią. Po ich użyciu moja skóra nie była wysuszona, tylko gładka i miękka. W moim przypadku, to bardzo ważne, ponieważ nie wszystkie kosmetyki zostawiają taki efekt. I jeszcze jedna cecha tych kosmetyków : nieziemski zapach, cudowny i długo utrzymujący się na skórze. Mogłabym wąchać je bezustannie ;) 

Jeśli chodzi o dezodorant Fa Luxurious Moments, to byłam dość sceptycznie do niego nastawiona. Ogólnie nie kupuję dezodorantów w spray'u. Kilka razy się nacięłam i zrezygnowałam z nich na rzecz "kulek". Ale szczerze się przyznaję, że zaskoczona jestem bardzo pozytywnie :D Po depilacji pach nic nie piecze i skóra nie jest podrażniona. Na opakowaniu jest napisane, że nie pozostawia śladów na czarnych ciuchach. To jeszcze muszę sprawdzić ;) Rozpyla się fajnie i równie kusząco pachnie. 

 Podsumowując: Kosmetyki Fa, które otrzymałam do przetestowania są godne polecenia. I co ważne dostępne są w większości sklepów drogeryjnych, supermarketach, dyskontach :) A cena również nie jest kosmiczna :) POLECAM!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz