środa, 29 maja 2013

MYDEŁKA I KREMY od SpaKosmetyki...

Jakiś czas temu dotarły do mnie skarby sklepu internetowego spakosmetyki. Jeżeli któraś z Was jest zainteresowana ofertą i promocjami tego sklepu, można ich znaleźć również na Facebook'u. Można tam odkryć różnorodność naturalnych kosmetyków, których jest od wyboru do koloru. Ja otrzymałam do testów naturalne mydełka, w których się zakochałam oraz próbki kremów do rąk. 



Informacje od producenta :

1. NATURALNE MYDŁO MAKOWE peelingujące : z dodatkiem ziaren maku, które delikatnie peelingują skórę poprawiając krążenie i pobudzają naskórek do odnowy. Subtelny zapach poprawia nastrój i przywodzi na myśl wieczorny nastrój. (białe z czarnymi kropkami)

2. BIO MYDŁA : na bazie naturalnych olejów roślinnych (jojoba, macadamia, avocado, oliwa z oliwek, olej ze słodkich migdałów, masło Shea z dodatkiem naturalnych ekstraktów owocowych). Skoncentrowane działanie naturalnych, tłoczonych na zimno olejów roślinnych sprawia, że po umyciu skóra jest odpowiednio nawilżona i optymalnie odżywiona. Mydła nie zawierają żadnych barwników. Kolor uzyskiwany jest z naturalnych wyciągów owocowych.

  A. Z LAWENDĄ : polecane są do pielęgnacji skóry tłustej, łagodzą stany zapalne. Lawenda ma właściwości oczyszczające, ale nie wysuszające, wspomaga gojenie ran.  (słomkowe pierwsze)

  B. RÓŻANE : PŁATKI CZERWONEJ RÓŻY mają działanie ściągające i rozjaśniające skórę. Olejek różany pobudza produkcję kolagenu wspomagając odnowę skóry. Kolor uzyskiwany jest z naturalnych wyciągów owocowych. (różowe)

  C. Z BOROWINĄ : Borowina jest biologicznie czynnym rodzajem torfu. Działanie sorpcyjne kwasów humusowych powoduje głębokie oczyszczanie skóry i jej długotrwałe nawilżenie. Zawarte w borowinie kwasy organiczne i sole nadają jej właściwości przeciwzapalne, ściągające, bakteriostatyczne i bakteriobójcze. (czarne)

  D. JABŁKOWE : Jabłko towarzyszy ludzkości od momentu stworzenia świata. To nie tylko smaczny owoc, ale również skarbnica witamin, biopierwiastków i kwasów AHA mają one działanie rozświetlające, regenerujące i lekko złuszczające. (słomkowe ostatnie)

3. KREMY DO RĄK  z 20% zawartością masła Shea, znakomite kosmetyki do pielęgnacji suchej i podrażnionej skóry rąk. 

  A. POMARAŃCZA : działa lekko wybielająco na skórę (naturalne kwasy owocowe)

 B. ZIELONA HERBATA : ma właściwości antyoksydacyjne (zapobiega starzeniu się skóry).

MOJA OPINIA: 

 Jeśli chodzi o mydełka, to zawsze jakoś byłam sceptycznie do nich nastawiona. Bałam się, że moja skóra będzie przesuszona i szorstka jak po innych mydłach kupionych w sklepach. Jakże mocno się zdziwiłam i zaskoczyłam, kiedy je wypróbowałam. Skóra była gładka jak pupcia niemowlaka, miękka i delikatna. Polecam każdemu, a jeszcze zapachy, przepyszne i pozostające na skórze dłużej niż bym się spodziewała. Polecam gorąco, bo naprawdę warto. 

Kremy do rąk z kolei są gęste i bardzo wydajne, pozostawiają na skórze dość gruby film, przez co moim zdaniem bardziej nadają się na kuracje nocne. Zapachy cudowne, zwłaszcza pomarańcza. Również polecam, skóra staje się jedwabiście gładka i miękka po zastosowaniu. 


                                 

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz