środa, 3 kwietnia 2013

Marcowe pudełko ShinyBox

Dzisiejszy dzień zaczął się bardzo miło :) Rano kurier dostarczył mi marcowe pudełeczko ShinyBox. Moja radość jest ogromna!! Kolejne skarby do przetestowania i podzielenia się z Wami moją opinią.





Znalazłam tu pięć przydatnych kosmetyków oraz informacje na ich temat:

  1. OPI Lakier do paznokci (3,75ml) Lakiery znane na całym świecie, cenione za wysoką jakość, długotrwałość i szeroką gamę kolorów. Wygodny pędzelek sprawia, że aplikacja jest niesamowicie wygodna i szybka. Średnia cena rynkowa 42zł/15ml. 
  2. ORIFLAME Potrójna pomadka Triple Core Trend Edition (PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY (4g)) Zainspirowana graficznymi wzorami dzikich kwiatów, limitowana edycja wyjątkowych pomadek Triple Core w 3 nowych, odważnych odcieniach, a każdy z nich w opakowaniu z unikalnym, kwiatowym wzorem. Średnia cena rynkowa 35zł/4g.
  3. MAYBELLINE Cienie Color Tattoo 24HR (PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY  (4ml)) Wyjątkowy kosmetyk o konsystencji kremowego żelu, który utrzymuje się na powiekach przez 24 godziny. Imponująca gama dostępnych kolorów w pełni ucieleśnia istotę Color Tattoo: od klasycznych neutralnych odcieni do żywych wibrujących kolorów prosto z wybiegów. Średnia cena rynkowa 25zł/4ml.
  4. ORIFLAME Maseczka do twarzy Pure Nature (PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY  (50ml)) Dostępna w trzech rodzajach - nawilżająca z organicznym ekstraktem białej herbaty, złuszczająca z ekstraktem z jaśminu oraz oczyszczająca z glinką i organicznym ekstraktem z łopianu. Średnia cena rynkowa 20zł/50ml.
  5. DELIA Masło do ciała Dermo System (PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY  (160ml)) Dostępne w czterech rodzajach - antycellulitowe, nawilżające, regenerujące oraz brązujące. Oparte na naturalnych woskach, maśle Shea oraz oleju sojowym doskonale pielęgnują i odżywiają skórę. Średnia cena rynkowa 11zł/160ml. 


A teraz moje opinie i uwagi na temat tych kosmetyków. 


1. Jeśli chodzi o OPI Lakier do paznokci, to już nie pierwszy raz się z nim spotkałam.Uważam, że jest rewelacyjny. Świetnie kryje płytkę paznokcia i szybko schnie. A co chyba najważniejsze długo się trzyma i nie odpryskuje, zwłaszcza na żelowych paznokciach. W przesyłce dostałam kolor dość rażący, ale na paznokciach

prezentuje się całkiem interesująco :)




Firma OPI ma sporą gamę barw swoich lakierów i z pewnością każda z nas znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.

 
http://www.opinails.pl/

 2. Kolejnym kosmetykiem jest ORIFLAME Potrójna pomadka Triple Core Trend Edition (kolor CATWALK RED). Całkowicie nie mój kolor, ale z tej serii posiadałam Triple Core LOVE RED i jestem z niej bardzo zadowolona. 


Pomadka bardzo dobrze rozprowadza się na ustach i dzięki substancji nawilżającej stają się miękkie i delikatne :) Zawarte w nich błyszczące drobinki sprawiają, ze usta leciutko skrzą. No i jeszcze jedno Pomadki z tej serii cudownie pachną :)) Polecam, bo warto.

3. Czas zająć się cieniem do powiek MAYBELLINE Cienie Color Tattoo 24HR 40-Permanent Taupe. Na pierwszy rzut oka wydaje się nudnawy, takie błotko lub glinka z błyszczącymi drobinkami. Ale nie :P Po odkręceniu słoiczka ukazał mi się bardzo fajny cień. Osobiście nie lubię takiej konsystencji, ale cień nadrabia po nałożeniu na powiekę. Rozprowadza się dobrze. Jest matowy i delikatny, chociaż można nałożyć go więcej dla bardziej "spektakularnego" efektu. Ja nałożyłam cienką warstwę i miło byłam zaskoczona wieczorem przy demakijażu - ZERO RULONIKÓW :D Fantastycznie!!! 

 
 Firma MAYBELLINE ma w swojej ofercie sporą ilość cieni z tej serii, od mocnych i intensywnych kolorów do delikatnych i bardziej neutralnych.

 


4.  Następne moje odkrycie to ORIFLAME Maseczka do twarzy Pure Nature




 Jest to żelowa maseczka do twarzy o bardzo przyjemnym zapachu białej herbaty. Ja osobiście uwielbiam :) Przeznaczona jest do wszystkich typów cery. Należy rozprowadzać ją na całej twarzy z ominięciem okolic oczu. Odczekujemy 10 minut i zmywamy. Maseczka wysycha na buzi, więc należy ją zmywać wilgotnym wacikiem. Widoczne efekty (to jest gładsza twarz i przyjemna w dotyku, i chyba wydaje mi się bardziej sprężysta) zauważalne są po kilku razowej aplikacji. Firma ORIFLAME ma w swojej ofercie także inne maski z serii PURE NATURE

 

5. Ostatnim odkryciem z pudełka ShinyBox i chyba najfajniejszym jest  DELIA Masło do ciała Dermo System anti-cellulite. Coś niesamowitego. Na pudełku są ziarenka kawy, więc wydaje się, że to masło z drobinkami kawy... a tu niespodzianka, nie dość że drobinek nie ma, to jeszcze nie pachnie kawą. Dla mnie to ma duże znaczenie ponieważ nie znoszę kawy :P Masło ma kolor prawdziwego masełka i jego miękką konsystencję. Wchłania się niesamowicie szybko i pozostawia na skórze cudowny zapach. Nie wiem jak działa na cellulit, za krótko go posiadam, ale właściwości nawilżające są rewelacyjne.


Więcej kosmetyków znajdziecie na stronie http://www.delia.pl/ 

Niebawem kolejne opinie i uwagi. ZAPRASZAM :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz